Általános Szerződési Feltételek


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni PremiumNatura Webshopnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával
kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll!

 
I.  A Szolgáltató
1. A www.premiumnatura.hu online áruházat a Standel Kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").
2. A Szolgáltató székhelye: 1146 Budapest, Hungária Krt. 137.
3. A szolgáltató adószáma: 10455999-2-42
4. A szolgáltató közösségi adószáma: HU 10455999242
5. A szolgáltató cégjegyzékszáma: Cg. 01-09-072157
6. A szerződés nyelve: Magyar
7. Telefon: +36 1 3831 387
8. E-mail: info@premiumnatura.hu
9. Telephely: 1125 Budapest, Kútvölgyi út 4. (PremiumNatura Büfé és Raktár)

 
II. A szolgáltatás igénybevétele
1. A megrendeléseket kizárólag a  www.premiumnatura.hu internetes áruházban (webshopban) lehet leadni. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelés nincs regisztrációhoz kötve, azonban a regisztrált felhasználók számos kényelmi funkciót érhetnek el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató elektronikus úton (a megadott e-mail címre) küldi el a vásárló részére. A rendelés leadása során a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására.
2. A szolgáltató és megrendelő között írásos szerződés köttetik, amelyet szolgáltató elektronikus rendszerében tárol.
3. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja.
4. A megjelenített termékek kizárólag online, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel (1125 Budapest, Kútvölgyi út 4. Kútvölgyi Klinikai Tömb Egészség Csemege Büfé/Shop) rendelhetőek meg.
5. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
6. A minimális vásárlási összeg rendelésenként: 2 000 Ft

 
III. Rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt termékeket helyezze a kosárba
2. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
3. Megrendelés
4. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.
5. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)
6. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
7. A beérkezett megrendelését e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

 
IV. Fizetési módok
A megrendelt termékek ellenértékét (és ha van szállítási díjat) a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére és személyes átvételre.

 
V. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.
1. A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja.
2. Kézhezvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhozszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
3. A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Szolgáltató posta címére (Standel Kft. 1146 Budapest, Hungária Krt. 137.), és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát.
4. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
5. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
6. Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának, higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok, éllelmiszerek vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta.
7. Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, ami jelenleg 1800 Ft.
8. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen Szolgáltató részére visszajuttatni, Szolgáltató nem vállalja a termék visszavásárlását.


VI. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

VII. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt Szolgáltató díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. Műszaki termékek esetében erre az átvételtől számított 8 napon belül van lehetőség, ezt követően a garanciális szervizhez kell fordulni.

VIII. A Standel Kft. megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadók.

IX. A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A felhasználó ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

X. Adatkezelés
A webáruház használata során a Szolgáltató részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez szükséges. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített  adatokat a Szolgáltató mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az Ügyfélszolgálati elérhetőségek  valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a info@premiumnatura.hu e-mail címen.

XI. Egyéb rendelkezések

1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet, amelyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
3. A felhasználó az előző pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
4. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
5. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
6. Webáruházunk megrendeléseit az MPL vagy Budapesten belül saját magunk teljesítjük. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-20 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kézbesítést kísérel meg ha ez nem sikerül a megrendelő címéhez legközelebbi Postán veheti át a csomagot. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
7. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
8. Termékekre gyártótól függően garanciát vállalunk. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
9. A Standel Kft. magára és általa üzemeltetett webáruházakra nézve követendőnek tekinti a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.
10. Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, az info@premiumnatura.hu e-mail címen vagy a Szolgáltató ügyfélszolgálatán.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.


A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.premiumnatura.hu  (Standel Kft.) általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.